...

Տրամաբանություն

  1. Ի՞նչ ես տեսնում ու էլ ի՞նչ կարող ես տեսնել այս նկարում:

    tree-trunk-puzzle-optical-illusion.jpg

      Հիմա ես տեսնում եմ, ծառ, երկու մարդ, փոքր  կղզի, ծով, իսկ սպիտակ

        պատկերում փոքրիկ երեխա է պառկած:

  1. Հայացքդ սահեցնելով նկարի վրայով կարողանո՞ւմ ես տեսնել անկյունագծային գորշ/մոխրագույն գծերը:  Այդ գծերը իրականում կան, թե՞ ոչ:

    grey-diagonal-lines-optical-illusion.png

    Իմ կարծիքով այդ գծերը կան, բայց շատ աղոտ են:

3.Հնարավո՞ր է:

dog-man-creative-optical-illusion.jpg

Այսպիսի բան հնարավոր է, քանի որ մարդն ու շունը նստած են իրար կողքի, ուղղակի մարդու գլուխը թեքված է, երևի նա քնած է:

  1. Աջից ձախ ու ձախից աջ հայացքդ սահեցնելով նայիր նկարին:  Քանի՞ գորշ/մոխրագույն կետեր ես տեսնում նկարում:  Այդ կետերը իրականում կան, թե՞ ոչ:

    grey-dots-optical-illusion.png

        Ես տեսնում եմ այդ կետերը, դրանք 15-ն են:

5.Նայելով այս նկարին` ի՞նչ կարող ես ասել մարդու հոգեբանության և մեր կյանքի իրականության մասին:

sitting-on-commode-shadow-illusion.jpg

Հաճախ իրականությունը այլ է, մարդկային պատկերացումը այլ: Մարդկային հոգեբանությունը շատ բարդ է, և մարդը շատ հաճախ երևում է այնպիսին, ինչպիսին չկա իրականում և հակառակը:

6.Do you think that the shape that is appearing to be like a square by any chance a square really?

square-or-not-shape-distortion-illusion.png

Շրջանակի մեջ քառակուսին նման չէ քառակուսու, ամեն կողմի վրա կան փոսիկներ:

7.Ի՞նչ ես տեսնում:  Ի՞նչ է սա ասում մեր աշխարհընկալման մասին:

pillars-or-figures-optical-illusion.jpg

Շախմատային խաղաքարերեն և մարդիկ: Մարդիկ էլ ինչ որ տեղ կյանքում նման են շախմատի խաղաքարերին՝ յուրաքանչյուրն իր դերով:

8.Ի՞նչ ես տեսնում:  Ի՞նչ է սա ասում մեր աշխարհընկալման մասին:

 

Շրթունք և միաժամանակ տերև:Նույն տեսքը կարող են ունենալ լիովին տարբեր առարկաներ:

9.Ի՞նչ ես տեսնում:  Ի՞նչ է սա ասում մեր աշխարհընկալման մասին:

colorful-trippy-non-animated-illusion.jpg

Գունային աշխարհ, ալիքներ, գուլպաներ, գլխարկի պոպոզներ,վերևից ներքև ձգվող ինչ որ բաներ, սրտիկանման թագ կենտրոնում:

10.Հնարավո՞ր է սա:  Իսկ կարո՞ղ ես նմանատիպ նախագիծ իրականացնել դպրոցում:  Good luck !

shark-inside-elevator-optical-illusion.jpg

Հնարավոր է, նմանատիպ բաներ շատ կան տարբեր քաղաքներում: Մարդիկ քայլում են ծովի կամ անդունդի վրայով, բայց իրականում դրանք նկարներ են կամ էլ ֆոտոշոփի արդյունք են:

Leave a comment